Sv: Dilemma...
bra val du får helt enkelt vänta tills sommaren kommer =P då kommer iofs jag med upp till dina trakter=) Kville om man skall vara precis
min gamla barndomskambrat bor där ![]()
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
bra val du får helt enkelt vänta tills sommaren kommer =P då kommer iofs jag med upp till dina trakter=) Kville om man skall vara precis
min gamla barndomskambrat bor där ![]()
min gamla barndomskambrat bor där
Och vart ligger det? Hmmm...
hmm har för mig att d hette så iaf kvilleby va d visst rigde lotta o frågade haha... hon e typ 24 så du känner nog inte henne
Senaste redigerad av K3rlifix (2009-05-05 18:55:35)
skulle bara se va de låg.. har aldrig hört talas om det..
ursäkt till vad C... hmmm blåögd jag vet.. men jag har ju hemlig crush on you jöööhhh ![]()
Ursäkt att hälsa på dig blondie haha
`
Har du? Jisses *S*
haha nää fan sist ggr jag var där så åkte vid till böda sand vi låg i en grop till höger om huvudvägen vid stranden där det finns skyddande vass runt omkring.... Man måste ha varit där för att veta vad jag pratar om så d sa stoffe....
det vet inte du.... !
Men för fabian.. säg Böda i stället.. hahaha.. duuuu det finns många gropar där.. hehehe..
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Currently used extensions: pun_bbcode, pun_tags, pun_poll. Copyright © 2008 PunBB
[ Skapad på 0.075 sekunder, 7 förfrågningar genomförda ]